Pamukyavrum bizimki yoğun bakımda kaldığı için ordan vermişler mama biz almadık süt sağdik götürdük zaten ilk günlerde çok gelmiyor süt ordan mama veriyorlar ama diğer türlü nasıl oluyor bilmiyorum normal odada kalan çocuklara zaten bebek hemsiresi geliyor bakıyor