Cansu4oz Arkadaşlar 10 Haziran akşam saat 9 gibi kan verdim hcg 87.83 çıkmıştı 23 Haziran sabah 09.00 gibi kan verdim ve sonuç >10000 çıkmış normal mi sizce ben hesaplayınca 7000-8000 arası gelmesi gerekiyordu fazla çıkması normal mi
Mor-kelebek Cansu4oz olabilir belki canım ama benimde beta mesela 60 dan 150 e çıkmıştı ama tek gebelik
8143 Cansu4oz normal canm artması güzel artış olmuş 7. Haftada bebek ve kalp atışını duyarsın sağlıkla ilerlesin inşallah🤲
Cansu4oz Bu arada gebelik kesinleşti keseyi de gördüm bebek daha yok ama değer fazla olunca ikizden suphelendim acaba başına böyle gelen var midir
Cansu4oz Eslem2112 hayırlısı olsun Rabbim isteyenlere versin inşallah olsa güzel olurdu ama bir bebeğim var zaten oğlum çok şükür bu da onun kardeşi olacak hayırlısıyla eşim heyecan yapınca kuruntu yaptım ama tek kese gördüm ve büyüktü ikiz olsa eminim ki diğer kese minik de olsa görünürdü
Cansu4oz Mor-kelebek olabiliyormus canım bende çok şaşırdım ama chatgbt hızlı ilerlediğini iyi yerleştiğini gösteriyor diyor
Cansu4oz Mor-kelebek Allah razı olsun tüm isteyenlerin başına ben çok istedim şükürler olsun ki ilk oğlum çok gec oldu Rabbim bir müjde daha verdi şükür