Kızlar selam,
Genital bölgemde bi kaç gündür hafif bi kaşıntı vardı. Bu gün hastahanede randevum vardı ve uzun süre ayakta kaldım, yoruldum derken eve geldim. Kaşıntı yerini daha çok acıya bıraktı resmen oturamıyorum ve canım çok yanıyor. Yaşayan oldu mu acaba ? Daha öncelerde olurdu ama bu denli acı tarzında hiç yaşamamıştım. Acaba hamilelikle mi alakası var ? 35 haftalığım doğuma da az kaldı. Korku içimi sarmıyor değil..