3faTiiii haklısın canım çevredekiler insanı daha fazla demoralize ediyor, zaten doktor herşeyin iyi demiş bence en güzel zamanlarını kendine zehir etme ne olucaksa hepsi Allahtan yani bizim ona müdahale etme şansımız yok en güzeli her daim dua edip Allaha güvenmek, inan bana herkese bişeyler diyor doktorlar ama bebeklerini sağlıkla kucağına alan da çok en güzeli teslimiyet ve bebişi strese sokmamak