1717 ben 9 yıllık evliyim hiç aşılama yaptırmadim direk tüp bebek yaptırdım ve 5.denemede tuttu benim çocuğum 5 yıl bekledim tam şimdi bir oğlum var 3 yaşında çok şükür aradan 2 yıl sonra kendiliğinden hamile kaldım supriz bi şekilde tekrardan tüp bebek yaptırmayı düşünüyorduk 2.bir çocuk icin şuanda 27 haftalığım herşey Allahtan canım yeterki istesin o olmayacak hiç bişey yok herşeyin bir vakti saatti zamanı var ben buna inanıyorum Allah isteyen herkesin kucağını doldursun