Bgk123 emzirme sütyeni ya da atleti koyun. Alttan zaten depend oluyor üzerine hamile külodu koyabilirsiniz ama koymasanız da rahat oluyor zaten. Bi de alt üst pijama. Rahat giyilecek pamuklu çok açık renk olmayan bişey tercih etmek daha iyi. Kanama kolay kolay çıkmıyor dışarı ama yine de psikolojik olarak daha rahat ediyor insan. Bi de son olarak biraz kalın çoraplar. Doğum sonrası ayaklae çok üşüyor. Bi de hırka almıştım ben çok kalın olmayan. Kan kaybı olunca üşüme gelebiliyor insana. Hastanede klima oluyor ya bi de sıcak olmuyor