Tucee7- bazı hastaneler ticari bakıp fetal öneriyor direk bence. Her şey normal giden bir gebelikte ikili yeterli bence. Riskli gebeliklerde aslında yapılması öneriliyor. Benim doktorum 35 yaş üstü gebelerine ailede kronik hastalıklar varsa gibi koşullara bakarak öneriyor. İlk bebeğimde yaptırdım 35 yasjndaydım. Şimdi zamanı gelince yine yaptıracağım.