obli kcgdm ben hamilelikte bıraktım emziriyorum hala içmiyorum. Emzirirken daha zararlı diye okumuştum. 2 veya 3 saatte atılması lazım.
obli kcgdm hamilelikte bazen istiyordu bebeğimi kucağıma aldığım andan itibaren hiç aklıma gelmemeye başladı. :) darısı başınıza.
kcgdm obli ben hamileliğin sonlarında günde 1 tane içmiştim bebgimi kucağıma alinca benimde aklıma gelmedi fırsatım.olmadi bile bazen ama nedense bı kaç gündür canım cekiyir. Zaten içsem bile günde 1 tane içen biriyim ben 😊