evlat_nimeti Kizlar selam 23+3teyim bebegimin hareketini 3-4 haftadir net hissediyorum. İki gundur ama ozellikle bugun bebegim sanki vajinama dogru hızlı hizli tekmeliyor gibi bi his var. rahatsizlik da veriyor ama daha cok endiseleniyorum. Cunku hareketler cok hizli. Var mi boyle bir durum yasayan?
Simge_gunes evlat_nimeti canım benimde vajinada hissediliyordu doktorum normal dedi ara ara hala daha hissediyorum o kısımda hele ki bazen bir vuruyor korkuyorum
Biranne_197 evlat_nimeti benimde o haftalarda öyleydi gayet normal şuan 36+6 haftalığız ve oraya daha fazla şiddetli vuruyor şuanda hatta tuvaletin bile geliyor vurunca 😊
erikarpuz evlat_nimeti aynı hafta aynı gündeyiz bende de aynısı oluyor haftasonu sadece rahim kısmında döndü tekmeledi pazartesiden beri kafası sağda ayakları asagıda sanırım tam vajinama doğru öyle bir tekmeliyor ki canım acıyor resmen
Rmys0 evlat_nimeti ben sürekli vajina kısmında hissederdim çünkü bebegim makattı dönmedi ilk sizin haftalarınızda öyle hissettim korkrum doktora gittim ayakları aşşada o yüzden döner demişti dönmedi😅 38-4 de dogum yaptım sürekli tekmelerdi bayada can yakıyor
evlat_nimeti Ay is yerinde erkek bir arkadasimla konusurken bir anda oralara tekme yedim ard arda. Bozuntuya vermeden nasil duracagimi bilemedim 😅
Hazalert evlat_nimeti evet canım bence normal daha ileri haftalarda daha da kötü hissediliyor Allah korusun ben erken doğum falan yapacağım sanmıştım doktorum normal dedi oraya baskı yapıyor sonuçta bir de şuan pozisyonu makat gelişse vajinaya baskı kaçınılmaz oluyor benim bebeğim 34. Haftada kafa geliş olmuştu
silasari benim de aynı şekilde oluyor sağa dönsem sağ tarafımda hissediyorum, sola dönsem sol tarafımda. düz yatsam göbeğimin hizasına geliyor içerde balık gibi sanki :) bu normal mi anlam veremiyorum pek, bunu yaşayan var mı acaba benim gibi?