Kızlar başına gelen var mı bilmiyorum ama bebeğim 1,5 aylık. 1 haftadır kakasını yaptıktan sonra bezinde kakasını çevreleyen hafif pembe-somon gibi bir renk oluşuyor. Kakasında herhangi bir kan vb yok. Çişinde de hiç yok. Bezden mi acaba dedim ama geçen gün zıbınına gelmiş kakası onda da aynı renk değişimi vardı. Pişik kremi olarak mustela kullanıyorum. Şu an pişiği de yok.