ozgecanim Kızlar doğum için hastaneye yatırdılar suni sancı alacağım nolur dua edin doğumum kolay geçsin ilk doğumum çok korkuyorum suni sancı çok mu zor kaç saatte doğururum bilmiyorum ağlıyorum sabahtan beri 😔😔
Tugceelanaz ozgecanim Sağlıkla gelsin🥰 rabbim su gibi doğum nasip etsin İlk doğumum 4 saat 2 doğumum 2 saat 3 doğumum 45 dakka Hepsi sunı sancıyla oldu Aslaaaa pes etme Sunı sancı kendi sancını destekliyor Ha kendi sancın ha sunı sancı aynısı.
Anneyimmmben ozgecanim sakin ol canım bende ilk çocuğumu suni ile dogurdum evet biraz zor ama epidural taktirirsan çok faydasını görürsün
Ayliz5 ozgecanim tecrübelerinizi gücünüz yettiğince paylaşırsanız sevinirim yarın bende 40 oluyorum tık yok İnşşalah şu gşbi doğumunuz olsun sağlıkla kucağınıza alın
Anonim3400 ozgecanim kendi kendine sürecini zorlaştırma canım Rabbim kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 squat yap merdiven in çık nefes egzersizi yap rahatlatır seni
ozgecanim Tugceelanaz çok teşekkür ederim başladık bakalım kaç saat sürecek doktor 2 gün de sürebilir dedi çok korkuyorum hiç açıklık yok fitil verdiler alttan
10gamze Tugceelanaz sancın varken suni takılmıştır artı olarak bu yazan bayan sıfır sancı açılma sanırım herkesin bir değil benim ilk doğum 4saat diğeri sunile 24saat sürdü
CoolMamaMode ozgecanim inşallaaah bi avazda doğurursun ♥️ bende 39. Haftadayım bakalım bizimki ne zaman gelecek ilk doğumum olacak tecrübem yok ama herkes sancı gelince yatma hareketsiz kalma squat yap sancıları hareket ile karşıla diyor sende öyle yap ♥️♥️
ozgecanim CoolMamaMode çok teşekkür ederim canım evet ben de şuan hareketli olmaya çalışıyorum hala sancı vurmadı inşallah güzel geçer 💖 Sen de hayırlısıyla doğurursun inşallah
Ariadne ozgecanim sakin ol Allah bir avazda kucagina almayi nasip etsin ben de 39+2yim dort gozle senin yorumlarini bekliyorum insallah su gibi gecerr ❤️😍😍
ozgecanim Ariadne çok teşekkür ederim inşallah sen de hayırlısı ile doğurursun açılmam falan hiç yok ben bi ondan çok korkuyorum
Oykulum-61 Kendini çocuğunu göreceğin ana odakla başka birşey düşünme ilk doğum olması farketmez düşün ki sayılı bir zaman elbet bitecek rabbim kolaylık versin bende 39+6 yım ilk kızımı 38+3 de kendi sancımla doğurdum ama bak bu gelmiyor hala belkide bende suniyle başlatacağım yani demem o ki detaylara takılma bebeğine odaklan sonra koklamaya doyamayacaksın🥰
anneoluyorumm13 ozgecanim insan beynini ikna edebiliyor ben bunu başarıcam çok kolay olucak çok rahat olucak çok hızlı olucak diye kendine sürekli söyle sürekli pozitif düşün kardeşim bugün harika bir gün bebeğime kavuşucam herşey çok güzel olucak de sürekli ❤️❤️❤️
aslanmommy anneoluyorumm13 ben daha doğum yapmadım ama şuan senin dediğin gibi hep kafam da kolay olacak gibi bir avazda sancım gelecek hemen doguracam gibi geliyor 😁 tabi sancı gelince neolur bilemiyorum yalancı sancım bile yok inşallah dusundugum gibi geçer valla hiç korkutmadim kendimi daha öyle de bir rahatlik var bende iyimi kötümü bilemiyorum
aslanmommy ozgecanim 39+4 deyim bende cuma 40 olacağım Perşembe kontrolum var sancım acilmam yok daha devlete gidiyorum ben 41 kadar bekler bence suniyle baslatirmi birşey demedi insalalh doğumun su gibi geçer rabbim kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻 yazabilirsen lütfen yaz süreci korkma iyi düşün çok güzel geçecek ☺️☺️
ozgecanim aslanmommy amin çok teşekkür ederim Tabi ki yazarım hayırlısı ile doğursam💖 Sen de inşallah sağ Salim kavuşursun
ozgecanim aslanmommy bende yatış yapana kadar kendimi hiç korkutmadım hep öyle düşündüm ama yatıl yapılınca bir anda bir kötü oldum şuan iyiyim ama 🥰
CoolMamaMode ozgecanim inşallaaaah sabah A kadar çoktan kucağına almış olursun ♥️♥️ bizlere de haber ver 💋♥️ aminn canım .. 🌸