Hikmetb Bulantı değil ya şekerim çok düşüyor yemekten 2 saat sonra bir şey yemeyince bende halsizlik yapıyor yerimden kalkamıyorum bu sefer daha kötü oluyorum 😅 tansiyonumda düşük birinin gelip ağzıma bir kaç lokma atması lazım kendime gelmem için onu da yapan yok bu gebeliğimde iki iş yapınca yoruluyorum diğerinde maşallah koşa koşa giderdim her yere