dilaadeniz21 adet bittiğinde başlayacaksınız yapmaya 11 gün sonra değil çünkü bazılarımızın hemen adet bitiminde yumurtlaması oluyor saat 15/16 arası ya da 20/21 arası yapın testi sabah ilk idrarla değil (sabah ilk idrarla gebelik testi yapılır genelde )testi her gün aynı saatte yapın.testi yapmadan iki saat önce sıvı şeyleri tüketmeyi bırakın .Her gün yaptığınız testin üzerine tarih atın mutlaka karıştırmamak için iki çizgide tamamen aynı koyulukta olduğunda yumurtlamanız olmuş demektir bazen iki gün sürebiliyor bu koyuluk yapmaya devam edin rengi diğer çizgiden daha açık renge dönene kadar o günleri ilişki olarak değerlendirin ve mümkünse sabah 05/06 arası erkek spermi daha kaliteli oluyormuş o saatte denemeye çalışın ve ilişkiden zevk almaya bakın çocuk için olduğu düşüncesini aklınızdan çıkarın :) bir gebenin günlüğü sayfası var hem YouTube hem de instegramda ben ordan aldığım ovülasyon testleriyle takip etmiştim bi de o sayfadan inovitol ve magnezyum almıştım sizde bakın orda daha detaylı anlatıyor ebru hanım (not: ovülasyon saatlerini tam hatırlamıyorum )