Zeyzeyy- evet olur , ben hastalık dönemlerinde , öksürük dönemlerinde uyguluyorum nefes açıyor rahat uyku uyunuluyor. Biraz kokusu oluyor ama oda sabah atarsınız soğanı havalandirirsiniz gecer. Karanfil aldığınız da da eklerseniz daha iyi olur . Odanızı havalandırın kuru kalıyor olabilir . Küçük bı buhar makinası almıştım ben küçükken öyle pahalı değil uygun küçük bı kutuydu . Sabaha kadar yetiyordu buhari.Kokularda yapıyor aklıma geldiği için soylemek istedim.
Ayriyetten evvahe doğal sayfasında Karanfilli krem var . Sırt ve göğüs kısmına sürülüyor. Hem doğal hemde faydasi olan bı krem bakarsiniz sizde. Doğal olarak önermek istedim.