Kızlar bebeğim 32 günlük hamileliğimde ve lahısalığımda bir çok hurafeye maruz kaldım ve sonunda bende inandım hamileliğimde bir şeye dokunmayıp sürekli ellerimi yıkadım çocukta leke olucak diye ama kayınpederim geldi burnuma gül soktu kokla diye o gece de kafama çok taktım gül lekesi olur mu diye ve bebeğimin dudağında kırmızı leke var hemanjiom tııptaki adı doktor takipliyiz tasadüf olur mu neyse asıl konum eve 40 çıkmayan bebek varken kurban eti girmez et basar diyolar bugün evrime farketmeden kurban eti girdi böyle bir şey başına gelen var mı bu durumda ne yaptınız inanma bunlar hurafe diyenler olucak evet öyle ama lahusalık benim mahvetti çocuğum dudağında ki leke için çok üzülüyorum zaten büyür de başka sorunlar olur diye Allah korusun 😭 korkudan ağlamaktan yüzüm gözüm şişti başım ağrıyo