Kızlar tam göğüs kafesimin bittiği yerde müthiş bi yanma var ama sanki asit dökmüşler öyle yanıyor baya iki göğsümün ortasına yakın midem mi buraya çıktı bebişten bu mide yanması mı daha 1 hafta oldu doktora gideli yine unuttum sormayı ya 20 gün var kontrolüme de lütfen bilenler yazabilir mi napsam geçer