anonimhesapp Kuruma çizgisidir dimi ya ☹️ yumurtlamanın 9.günü ilk idrarla yaptım negatifti kenara bıraktım baya sonra baktım böyleydi. İnnovitanın içinden çıkan gebelik testi bu arada 🥲 https://hizliresim.com/n0zgpsv
Masal2021 anonimhesapp renk şeffaf mi yoksa boya mi 12. Günde yapmıştım ben çıkmıştı yarın tekrarlayin varsa cikar
hyena anonimhesapp ben ilişkiden 9 gün sonra yaptım gölge denilmeyecek kadar vardı ertesi gün daha net olmuştu belli olmaz canım
anonimhesapp Merveue ne bileyim yurtdışından videoları izliyorum 9-10 da hep silik çıkarmış ümitle yapmıştım 🤷🏻♀️
aksakallardan anonimhesapp canım onları bende anlamıyorum ama bence testleri hassas onların bizimkiler değil