Ben diyarbakırdayım 49 bin ödüyorum 8 muayene 8 kontrol nst 2li tarama normal testler var içinde normal ve sezaryen doğumu farketmiyor. Ayrıca doktorum çok iyi detaylı ultrasonu kendi yaptı. Muayene hakkın bittiğinde doktor bunu dert etmiyor ekstra ücret çıkarmıyor başka arkadaşıma öyle yaptı çünkü.