Kızlar 13+2 den selamlar. İçlerim ağrıyor sanki karnım normal mi bu bi sorun gibi mi görmeliyim ilk gebeliğim anlayamıyorum. Kalça batmalarım ve bel ağrılarım da başladı. Çok erken değil mi daha. Umarım bir sorun olmaz. Geçen hafta detaylıya girdim her şey yolunda gayet sağlıklıyız.