Zeynepdinc Busra2013 bende de olmuştu üstelik benim kandaki oksijen seviyem 79 lara düşmüştü ne çekmiştim ama atlattım şükür
Zeynepdinc Busra2013 ahaha doktor tomografi istedi pıhtı atmış olabilir ciğere ölebilirsiniz bebekle dedi çok ağladım ama ben nefes alamıyordum sapsarı idi rengim ve panik atak geçmişim var gitmedim bebeğim zarar görür diye sonra 10 gün çektim yaklaşıl geçti.
Zeynepdinc Busra2013 yok o farklı bir durum kandaki oksijenim düşmüştü gerçekten alamıyprıdm şimdi ikinciye hamileyim arada oluyor ama hamilelikten belli ediyor kendini