Kubra001111 Kızlar doğum yapanlar süreci nasıl yönettiniz bebeğin kanala inmesi için birşey yaptınız mı bu hafta doğurmak istiyorum inşallah saglikla kolaylıkla önümüzdeki salıya kadar normal doğumu bekliyoruz ona göre kontrole gidicez geri
Ariadne Kubra001111 ay inanamiyorum tamamen ayni durumdayiz. 39+2yim bu cumartesi kontrolum olacak. Pazar gunu tam 40+0 oluyoruz. Bebegimin durumuna gore sali gununu bekleyecegiz. Ben yuruyus yapiyorum, hurma tuketiyorum ve squat yapiyorum.
annelerhakkinda1 Kubra001111 Tamamen bebeğin tercihi olduğunu düşünüyorum :) 34+5 suyum gelmişti hastaneye gittim ebe bir iki pilates topuna bindirdi ve 15 dk yürüdüm öyle boştan yere ve açılmam oldu 5 dkda doğdu. O ana kadar hiç hareketli biri değildim bebeğe bişey olur korkusuyla sadece son zamanlarda yer tuvaletine çok gidiyordum. Etkisi olduğunu söylüyolardı varsa bi onun etkisi vardır 😁
Kubra001111 Ariadne evin içinde yürüyüş squat ada çayı hareketliyim bide dinlene dinlene de iş yapıyorum salı gününe gelmeden kendi sancım ve açılmam olsun diye dua ediyorum yoksa sezeryana dönme ihtimali var
Kanatlarimruhumda Ben pilates yapıyordum 20. Haftadan beri. 35 den sonra yürüyüş ve merdiven çıkma ekledim. Simge dumanın kanala yönlendirme serisi var oradaki hareketleri yaptım. Hurma yedim lorunmazız ilişki derken 38+3 de geldi . Sağlıkla gelsin sizinkiler de ☺️
Kubra001111 Kanatlarimruhumda yarın sabah bakayım simge duman YouTube den ayy inşallah darısı bana 39+1 olacağız yarım saat sonra gelen giden sancı da yok