Aysun84 Merhaba nasılsınız hanımlar perşembe günü randevu aldım devlete diğer bütün testlerimi yaptırdım bir tek hsg kaldı aynı gün çeker mi sizce ben başka şehir de yaşıyorum orda devlette çekilmiyor diye istambula geldim çeker mi
Sezei Aysun84 hsg genelde adet bittikten 1 ila 3 gün içersinde hemen çekilmesi gerekiyor her ihtimale karşı büyük bi ihtimal gün verirler devlette nasıl ilerliyor süreç bilmiyorum tam ama adetin biteli 1 2 gün olduysa hemende çekebilirler
dilaadeniz21 Aysun84 bende çektirdim ama adet olduğun gün arayıp randevu al dediler adet olunca da 9. güne randevu verdiler yani adet bittikten 5 gün sonra çektirdim
Sezei Aysun84 kuzum ankaradaysan fiyatı makul bir özel görüntüleme merkezi var 10.000 gibi bi ücret ödemiştik kendi doktorum bana daha yüksek bi fiyat söylemişti yani tam iki katı yaşadığın şehirde araştırabilirsin radyoloji merkezi diye arat çıkan yerleri ara fiyat al anestezili çektirmek daha iyi zaten anestezisiz 8250 anestezili 10000
Aysun84 ppmerlina yani 1 ay sonra mı veriyor günü çünkü regl den hemen sonra çekiliyormuş perşembe günü çekilmez mi acaba
Beyzanurq Aysun84 bende şehir dışından gitmiştim çekmediler hatta gün bile vermediler. Tüm hormonları kanlara kendi hastanelerinde bakıp cekiyorlarmis bugün tahlilleri ver yarın sonuçlar cikinca geri gel göster ona göre gün veriyoruz bu ay da büyük ihtimalle doludur diye iyice uzattılar bende boş geri döndüm. Halbuki daha yeni yapılmış tüm tahlillerim vardı ama kabul etmediler.
ppmerlina Aysun84 perşembe çekileceğini hiç sanmıyorum bi de devlet hastanesi yavrum kim bilir kaç kişi var sırada
ikincibezelyeayak Aysun84 Aynı gün çekme durumu normalde olmaz, ama il dışından geldiğinizi belirtirsenşz belki yardımcı olurlar Eşinizde spermiyogram yaptırmadıysa onuda yaptırın bence , bulunduğunuz yerde o testte yapılmıyorsa
ikincibezelyeayak Aysun84 Devletse çok muhtemel öyle olur , anestezili çekiliyor özelde normalde ama devlette bilmiyorum bide onun hazırlığı olur . Aynı gün çok çok zor muhtemelen bir kez daha gidersiniz
Aysun84 Beyzanurq yaaa ben de aynı yapılması gereken testleri yaptırdım eşime de aynı şekilde umarım ertelemezler özeller çok pahalı çünkü
Beyzanurq Aysun84 evet şuan özelde 20 bin dedi napicaz bilmiyorum bu ay gitti artık önümüzdeki ay başka bir yer araştırıp tekrar deniycem yoksa da akışına bırakıcam ya yoruldum artık
Beyzanurq Aysun84 ben anestezili yapan yer aradım orasıyla da böyle bir sorunla karşılaştım şimdi de kendi yaşadığım yerdeki hastaneye gidicem anestezisiz yapiyo diye burayı kabul etmemistim