Miraaaaam21 Kızlar selam . 30 haftalık gebeyim saçımı boyamak istiyorum , kimi yapma diyor kimi yap diyor 🤦🏻♀️ şaştım kaldım yapsam mı yapmasam mı ? Yapan var mı aranızda
curlyanne Miraaaaam21 doktorum bana izin verdi 24 haftada boyattım, açık hava olsun mümkünse dedi gittiğim yerin bahçe kısmı da var orada ve amonyaksız boya ile boyattım
Miraaaaam21 10gamze bende öyle düşündüm de işte hamilelik dönemi saçlar yıprandı boya aktı 🥹insan kendini kötü hissediyor
Hashasim2020 Şuana kadar boyanın kanıtlanmış hiçbir zararı yok gebelikte, solumayın yeter diyor doktorlar. Ben de boyatacağım birkaç haftaya