Arhez20 Pazar kasık ağrım vardı göğüs hassasiyetim vardı yürürken bile acıyordu . Yumurtlama dönemimdi. Yumurtlama dönemim dün kasık ağrım geçti göğüs hassasiyetim de geçti göğüs ucu hala hassas normal mi acıyor elleyince