mother2 Kizlar kan vermeye gidicem dua ve moral istiyorum dün test yaptım silik çizgi çıktı 6 gün gecikti adetim
tosbito İlk testin mi, gecikmeden önce yapmış mıydınn? Seninle aynıyız konuşmuştuk hatırlarsın. Doğum kontrol hapını yeni bıraktım bende pcos var vs diye. Merak ettim canım negatiften mi döndü diye ☺️☺️
Huriiis mother2 Benimde ilk testim böyle çıkmıştı , silikti bir iki gün sonra yaptığımda daha net çıktı , şu an gecikti mi adetin
Huriiis mother2 Sağlık ocakları da yapıyor diye biliyorum, sağlık ocağı yakınındaysa bir sor istersen