ZzZeynepppp bende gebelik öncesi troid ilacı kullanıyordum yeni öğrendim daha hamileliğimi, 3.11 çıkmış bugün tsh. İlaca devam ediyorum kontrolde düzenleyelim dedi doktor tekrar tahlil isteyecek büyük ihtimal. Hamilelik öncesi 2,19 a kadar düşmüştü ilaca başladığımda 3.5- 4 lerdeydi