Zezeyyuu nerdeyse 3 sene olacak dogum yapalı ama hala eğilerek bir şey yaptıktan sonra belim kitleniyor resmen. Şimdi ikinci bebegime 31 haftalik hamileyim daha da kötü oldu. Bazı kişiler bu bel ağrısını hiç yasamazken bazıları da benim gibi uzun seneler çekiyormuş. Yapılan iğne ile alakalı olduğuna çok eminim çünkü dogum öncesi böyle bir ağrı ömrüm boyunca hiç yaşamadım.