cakirbebek Yüzde 90 olan kız bebiş bugün erkek oldu pipi göründü 17. Haftadayim şok içindeyim yüzde yüz dedi daha değişmez dedi yani kordon da değil dedi tabi ben biraz kız alışverişi yaptım ufaktan hayırlısı 😂
Elfblm cakirbebek bi an ben yazdım sandım yazıyı aynısını yaşadık çünkü bende 17 haftadayım bugün doktora gittik öncesinde hep %90 kız demişti bugün pipisi göründü erkek dedi şok olduk 😂😂😂😂🙈
Dilaraa0740 cakirbebek maalesef bizimde başımıza geldi 3 doktor 18 haftaya kadar kız dedi hep kız istiodum 18 de erkek dediler şok olduk doğuma çok az kaldı bir umut belki kız doğar diyorum bir oğlum var birde kızı tatmak çok istiyorum 3. Yu istemiyorum çünkü inşallah gönlümüze göre verir
[silindi] Annem beni erkek beklemiş doğumda kız çıkmışım ama bu 28 sene önceki olay hala nasıl bu kadar karışıklık oluyor aklım almıyor forumda çok denl geldim😂 hayırlı olsun pipili beyiniz 🧡😂
cakirbebek [silindi] çok teşekkür ederim benim eşimde 30 yaşında doğuma kadar kız beklemişler ama erkek çıkmış ben bide özele gidiyorum herşey çok net görünüyor yani 😂
hamilegunlugum5 Elfblm ya bende de nub falan hep erkek tutuyor doktor bir kız dedi bir erkek dedi 17. Haftadayım daha net bişey yok. Ben erkek olsa heralde görünürdü diyordum da umudumu kaybetmiyim bari 😄 cakirbebek
hamilegunlugum5 cakirbebek ya bana doktorum 18 haftalığıız hep bacağı kapalıyı görünmüyordu bugüne kadar bugünde oturuyordu bebek baya sağ sol hareket ettirdi beni açıldı biraz bacağı ama hala oturuyordu %80 kız dedi bacak arası boş dedi şimdi değişme ihtimali olur mu bizde de acaba
Melkay Bu senenin modası bu oldu bizde 20.haftaya kadar kız diye sevdik sonra erkeğe döndü bebiş baska bir arkadaşım 30.haftaya kadar erkek diye bildiği kızmış 😅 sağlıkla gelsin minişler
Melkay supermom__ 20. Haftada detaylida öğrendim ben erkek olduğunu öncesinde boştu yani öyle görmüştü doktorum
Melkay Eminesentepe1 detayliya girememisti normal ultrasonda göstermedi bebiş en son net bir şekilde öğrendiler