Pink29 benim doktoruum buz önermişti doğumdan çıkar çıkmaz buz koydurmaya basladıj çok ödemli oldıupu için dikişler gerdirmesin diye benım yatarken bi ağrım olmuyordu bi kısıyım da yoktu istediğim pozisyonda yatıyordum ben de çok sık idrarara gidiyordum hatta ben tutamıyordum idrarımı temizliği için ne önerdi bilmiyorum ben kurılayıp baticon sürüyordum her idrar sonrası kanama da bazen azalıyordu bazen tekrar srtıyor emzirdiğimiz için hormonlarla rahim sürekli kasılıyor ama ilk 10 günden sonra hersey düzene giriyor yavas yavaş