2 gün önce adetimden 2 gün önce ufak bi kanamam oldu ben erken adet oldum sandım . Ertesi gün bir damla kadar geldi tüm gün boyunca bugün 3 gün hiç gelmedi . Yerleşme kanaması olabilir mi diye düşündüm test yaptım yaklaşık 2 yıldır deniyoruz gitmediğimiz doktor kalmadı önümüzde ki ay da aşılama olacaktım hatta . Sizce hamilemiyim çizgi silik