Kızlar yarın doktor randevum var doğum yaklaştıkça korku heyecan stres ne ararsanız var geçen hafta yüksek sancılarım vardı bebek aşağı inmemiş diye serumla sancimi kestiler bu hafta çok yorulmama merdiven inip çıkmama rağmen ne ağrı ne sancı var ne olacam böyle ne zaman doğuracam stresi çok bide bebeğim iri bı bebek geçen hafta 3460gr di bakalım yarın kaç çıkacak kimler yarım bebislerini görmeye gidecek 💐