smyydnz vallah yalan yok o arkadaşa bende katılıyorum odalarını bende beğenmiyorum 😬ama doktorundan memnunum son aylarda bende eşime dedim Doğum orda istemiyorum ☺️Benimde sezaryen ya Fatma tulunoğlunu istiyorum hospıtal da istek üzerine geliyor ama Nil’i asla istemem iki ay onda kaldım nefret ettim