Beklenenan
Kizlar bugun sonuclarim cıktı. Doguma gittigi icin doktorlar kendi doktorum bakamadi diger doktorun dediginden de bisey anlamadim pek. Tsh icin yani endorinin dedi sanirim test yaptirmamiz lazim dedi bir de ca 125 diye bir tahlilin sonucu 80.9 cıkmış nedir bi bilginiz var mi ya sabah 9 dan beri hastanedeyim hala da bekliyorum...