busra05_ doktor izin verdiyse takılmayın ben de ağda yaptırdım doğum öncesi ve doğum sonrası uzunca bi süre, sonra lazere gidiyordum çocuk düşünüyorum diye jilete geçtim, 13 haftalığım doktorum izin verince yeniden ağdaya başlıycam en temizi en rahatı zaten seyrek çıktığı için doğuma yakın olursanız sonrasında biraz daha beklemek de idare eder bence 🧡