Merhabalar, 1 ay önce bende bu testi yaptırdım. Henüz sonucum çıkmadı.
Randevu almanıza gerek yok ama gitmeden mutlaka arayın, çalışma saatlerini öğrenin. Her gün aynı olmuyor, gitmeden bir gün önce arayın. Bende ikili tarama yaptırmadım, doktor sordu bende güvenilir bulmadığım için yaptırmak istemedim dedim üstelemedi ama mutlaka soruyorlar. Çok ilgili bir doktordu, sormak istediğiniz başka bir şey olursa gönül rahatlığıyla sorabilirsiniz doktora.