Bugun ogretmen benımle konustu ve oglumun dikkat dağınıklığı oldugunu soyledı eger önlem almazsam okulda odaklanamaz ve zorlanır dedı. Cok üzgünüm ben öyle oldugunu bılmedım sadece ınatcı ve benım sözumu dinlemiyor dıye boyle yaptığını düşünüyordum meğerse dikkat dağınıklığı varmış😒 napayım kızlar nasıl önlem alsam aynı durumu yasayan arkadaşlar ay bı akıl veren.
Mesela şunu şunu yap dıyorum hemen bakıyor yapmıyor gıdıyor Baska seyler ıle ılgılenıyor hikaye okuyorum benı dınlemıyor sürekli ben yorgunum ben yapamam edemem dıyor. Saatlerce oyuncakları ıle oynaya bılır böyle kalıyor cok aktif değil vb.