Kızlar bebegım ek gıda yıyor 6 aylık, bugün bıraz yedı öğürdü çok az kustu 10 sanıye sonra bı daha kustu halı keyfi yerınde herhangi anormal bısey yok. tıkandı mı tıkanmadı mı anlamadım tıkansa bıle kusarak kendıne geldı hemen, ınternette dıyorkı ciğere kaçmıştır vs anormal durum vardır vs vs ben korktum. Ek gıdaya geçen bebek hayatımda hıc gormedım bılmıyorum doktora gıtmelı mıyım yada çocuklu anneler bılır anormal bısey var mıdır. Suan uyuyor dışarıdan eve geldık dıye agladı uyuttum uykusu vardı nefes alışı vs gayet guzel çocuğun nefesinı dınlıyım duruyorum bu arada kızım süt bıle fazla geldıgınde fışkırarak kusan bı bebek 1 ayda 3-5 defa anne sütünü bıle öğürerek kustu ama öyle böyle degıl yastık yorgan batıyor o kusunca bugün az kustu ınternette ağır şeyler yazıyor doktora gıttık reflu var dedı doktorumuz yada çok yemıstır dedı. Tıkansa bıle ciğere falan gıtmemıstır dımı