Ben orda ameliyat oldum arkadaşımda doğurdu memnun kalmıştık. Şerbet var anne babaya yemek de güzel geliyor sunumlu falan etinden tatlısına kadar . Refakatçi yemekleri de güzeldi. Ekstra koltuğa para istediler ama 3016 numaralı odayı tavsiye ederim en büyük güzel oda oydu büyük koltuk vardı 😂😂😂 doktorunuz kim bu arada memnun musunuz 🌸