Kızlar cuma akşamı doğum günü kutlaması vardı meşalenin bir parçası kızımın gözüne girdi galiba tam görmedim ama o an direk anne anne dedi korktu sonra ertesi sabah doktora götürdük enfeksiyon kapmış dedi yıkadılar gözünü açtı sonra geri kapattı odur budur hala sol gözüne eliyle tutuyor açmıyor batıyor falan diyor tekrar doktora götürdük içim rahat etmedi mikrop kapmış dedi o da üç tane damlası var antibiyotikli iki gündür kullanıyorum hala açmadı eli sürekli gözümde herhangi bir bant falan da yapıştırılmadı sizce psikolojikmen mi yoksa gerçekten batıyor diye mi açamıyor gözünü çok rahatsız oluyorum zaten sekiz aylık hamileyim kendisi her ne kadar gülüp oynasa da benim içim acıyor yani ne zaman geçer sizce bu durum??? ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim kendi kendine geçer mi acaba