Hanımlar merhaba 16+6 haftalık hamileyim bebeğim kız son 1-2 gündür bebeğimizi sağ tarafımda daha çok hissediyorum ama daha hareket falan hissedemedim ikinci gebeliğim sanki sağa tarafıma yoğunluk vermiş gibi o tarafta hissediyorum bir dolgunluk yani bu normal mi korkmam gereken bir şey var mı veya doktora söylemem gereken bir şey