Birbebisannesi Kızlar 13. Haftamdayım ama oturamıyorum hep kuyruk sokumum ağrıyor batıyor resmen. Sizde de öyle mi
Nazli_3009 Birbebisannesi evet çok normal o haftalarda bende de çok fazla vardı ağırlık merkezi değişiyor baskı vs oluyor daha sonra geçti ama
Zelis_ozdrgn Birbebisannesi normaldir canım ben de 15. haftaya gireceğim bel ağrısı çok kötü özellikle ağırlaştığımızda daha çok ağrı olacak yani bel ağrısına kuyruk sokum ağrısına alışmamız lazım Benim özellikle geceleri belim çok ağrıyoo sağlıkla gelsinler inşallah 🥲
Sydnr58 Birbebisannesi bende de var ya uzun süre ayakta durursam oluyordu şimdi bu süre daha da kısaldı. Çok iş yapamıyorum
Birbebisannesi Nazli_3009 benim baştan beri varda korkutuyor doktor düşük tehlikesi falanda demedi . Ama etrafımdaki herkes bel ağrısı kuyruk ağrısı düşük tehlikesi diyor
Birbebisannesi Zelis_ozdrgn benim baştan beri varda korkutuyor doktor düşük tehlikesi falanda demedi . Ama etrafımdaki herkes bel ağrısı kuyruk ağrısı düşük tehlikesi diyor
Nazli_3009 Birbebisannesi hayır ya ne düşük tehlikesi doktor çok normal olduğunu bebek büyüdükçe ağrının artacağını söylemişti hatta tam bahsettiğiniz haftada doktora sormuştum bunları söylemişti ara ara azalıp arttı
Zelis_ozdrgn Birbebisannesi yok yok ne alaka ya düşük ile bel ağrısının allah korusun doktor düşük tehlikesi var demediği sürece hiç sıkıntı olmaz azalıyo kimisinde kimisinde de artıyo hamilelik bu zor geçiyor normaldir alışacaz