gorkemakdmr Gebelikte kullanıp da memun kaldığınız güneş kremi var mı The purest solutions ton eşitleyici kullanıyordum öneri sunarmısınız
ynzl gorkemakdmr bence uygun olabilir. İlk sürdüğümde parlak bırakıyor ama biraz bekleyince iyice emiyor gün içerisinde de yağlanma yapmıyor. Yine de ürün açıklaması ve yorumlarını incelerseniz belki yağlı ciltliler yorum yapmıştır 🌸