Mariam2 mdenizg canm için rahat etmiyorsa doktora git ama sen hareket edince zaten bebek hareket etmez çok kafama takmıştım genelde akşamlar hisedyiordum
Yazmelegi_ mdenizg düzenliyse doğum belirtisi benimki düzenliydi. Bi hastaneye git seeen için rahat eder en azından şüphe ile durmazsın❤️
Janssue mdenizg benim bebeğim tatlı veya yemek yedigim zaman hic hareket etmiyor seker sebebiyle uyuyor. Kac kez bu sebepten kontrollerde yanılttı. Bence bir süre ac kalın sol tarafa yatın