Ben dün farklı bir markadan test yaptım silik çıkmıştı post açtım görürsünüz belki bugün bebetime yaptım sabah ilk idrarla 5 dakikada çıkmadı aman dedim attım cebime neyse 1 saat sonra baktım ki silik çizgi ![yıkadım] kuruma çizgisidir diye gitmedi sizce var mıdır 5 dakika sonrasına güvenme diyorlar ama ekleyeceğim resimleri