Byby99 2 buçuk senedir bebeğim olsun o kadar istiyorum ki her ay hüsrana uğramaktan çok yoruldum . İsyan etmiyorum kesinlikle ama bünyem yoruldu artık . Hamile arkadaşlarım lütfen dua edin bana o kadar ihtiyacım var ki sanki bir yanım eksik gibiyim . Lütfen dua edin okuyun belki kabul olur 😥
Sabireeray Byby99 canım dualarım seninle rabbim tez zamanda gönlüne göre verir inşallah sende bebek sahibi olursun rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Hhhsssaaa Byby99 İnşallah ennn yakın zamanda güzel haberler alırsın canımm🤲🏻 Sabret olur Allahın izniyle ezan okunduğu zamanlar özellikle dua et ezanın okunduğu zamanlar dua kapıları açık olurmuş🥰
Sehamehmet Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah canım sanada en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin allahım 🙏🙏🙏
bridetobe İnşallah bir an önce bebeğin olur. Doktora gittiniz mi ? Normalde 1 sene bebek olmayınca doktora gitmek gerekiyor
Tospik Byby99 benimde 2,5 sene diyende oldu şimdi 35 haftalık hamileyim Allah'ım sana ve tüm istiyenlere hayırlısı ile en doğru ve güzel zamanda nasıp etsin inşallah 🙆
YagmurDaskn Byby99 Şu an ezan okunuyor. Rabbim bu ezanın hürmetine sen ve senin gibi bebek bekleyenlerin kucağını tez zamanda doldursun inşaAllah ❤️ Amiiinnn.