Bugün beta kontrolüm vardı güzel yükselmişti gayet eve bi geldim günlük ped vardı dolacak şekilde kahverengi leke gelmiş sonrasında azar azar geliyor lekelenme hiç olmamıştı bu haftaya kadar bu arada ayrıyeten oksapar kullanıyorum progestan içiyorum sabah akşam fitil olarak kullansam daha etkili olur mu acaba korkuyorum düşük olur diye ne oluyor olabilir bu