12+3 / 13+6 günlükken cinsiyetimize doktorlar kız demişti 🙄 16+3 / 17+3 / 20+3 de cinsiyete erkek dendi 🙄🥴😂 2 hafta sonra detaylı ultrasonumuz var artık cinsiyet değişmez değil mi ya 😂 bir öyle bir böyle dedikleri için insanın birşeye de inanası gelmiyor içinde bi acaba olmuyor değil 😂🤣
Bu arada Görkem ismi sizce nasıl kızlar?