endlesslove1
Kız bebek ismi koymak ne kadarda zor gerçekten oğlum var ismi Alparslan kız bekliyoruz 30.haftadayız hamile olduğumu öğrendiğimde kız olursa inci sâre demiştim sonra biraz mihrinaz’a kaydım babamız nazlı dedi başlarda biraz sıkıntılı geçirdim bu hamileliğimi nazlı olsun dedi sonradan sıkıntıyı sen çektin o kadar ne istersen koyalım dedi inci sâre’mizi bekliyoruz 🌸