June6 Alsancaktaydı, biz araçla gittik ama merkezi bir yerdeydi. Tanıdığım 2 hamile daha Sabahattin hocaya gitti. Dediğiö gibi çok konuşmuyor sorarsanız cevaplıyor ama bebeğimin her yerine baktı biraz da ne beklediğinize bağlı bazı doktorlar her şeyi tek tek açıklayıp çok konuşuyor vs.ben kendi doktoruma tüm saçma sorularımı soruyordum zaten😂 , yüzünü göstermese de ben çok ısrarcı olmazdım açıkcası önemli olan sağlığı ama kolu yüzündeydi yinede karnımı birkaç kez sarstı denedi sağolsun. Birde ben böyle temiz bir klinik görmemiştim.