Pnrdrsn Bugün keseyi gördük. Beyazlık olan yerde bebeğin oluşumu dedi. 1 hafta sonra tekrar çağırdı. Benzer usg görüntüsüyle tecrübe eden oldu mu gebeliğini? Bebek oluşuyor mu sizce de?
YyyyYasemin Pnrdrsn maşallah subhanallah gerçekten Rabbim ne güzel yaratıyor herşeyini oluşturuyor yavaş yavaş çok duygulu çok kıymetli🥹Rabbim size bağışlasın
Mervegezginci12 Ben böyle beyazlık oluşumu yaşamadım 5 haftalık gittim alttan muayene ile kese gördü ertesi gün sancı ile acile gittim karından kese gördü 2 hafta sonra idi galiba gittim bebek gördüm kalp atışını duydum kaç haftalık olduğuna bağlı
Pnrdrsn Mervegezginci12 5+4 ultrasonun ölçtüğü. Doktor bebeğin oluşumunu görüyorum dedi ama detay soramiyorsun malum. Ben de yaşayan var mı diye sordum açıkçası. Yaşamayan zaten bilgi veremez biliyorum. 🙏
Sevoselo Benimde böyleydi doktorum bebek oluşuyor dedi kese boşsa söylüyor zaten ikinci gittiğimizde kalp atışını gördük
Pnrdrsn YyyyYasemin teşekkür ederim. İnşallah benimledir. Boş gebelik yaşadım daha önce .o yüzden biraz endişeliyim
Mevsim5 Pnrdrsn biz de ilk kontrolümüzde keseyi görmüştük. Doktor bebek de orada demişti ama biz hiçbir şey görememiştik tabi 😅 sen merak etme dr var dediyse vardır 🌸